2018

INFORMÁCIÓK

S.T.A.L.K.E.R. Maraton 2018. Július 6-tól Július 15-ig tart.

Helyszín: Hatvan-Nagygombos

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

  • A regisztráció előtt kérjük figyelmesen olvasd el és értelmezd a játékkiírást!
  • A játékra minden 18. életévét betöltött személy jelentkezhet. 18 év alatt szülői írásos engedély szükséges a regisztrációhoz és a játékon való részvételhez is! Minimum betöltendő életkor: 16 év.
  • Kérjük a regisztráció során valós személyi adatokat adj meg, esetleges betegségeidet/allergiáidat ne titkold el a szervezők elől! A személyes adataidat bizalmasan kezeljük, azt harmadik félnek nem adjuk ki!
  • Kérjük csak abban az esetben jelentkezz a játékra, ha biztosan el is jössz! Ideje korán elindul a regisztráltatás, így mindenki időben el tudja intézni hogy szabadok legyenek a napjai a játék idejére. Azonban ha felregisztráltál, de mégsem tudsz részt venni a rendezvényen, ezt mindenképpen jelezd a szervezők felé!
  • Kérjük vedd figyelembe, hogy az előre elutalt összeget nem tudjuk visszatéríteni ha valaki mégis távol maradni kényszerül.
  • A szervezőknek minden joguk meg van ahhoz, hogy a nem megfelelően, etikátlanul viselkedő játékosokat kizárják a játékból. Ebben az esetben a befizetett összeg szintén nem kerül visszatérítésre. Tehát még egyszer kérjük, hogy a szabályokat, játékkiírást figyelmesen olvasd el!

REGISZTRÁCIÓ

  • A regisztráció első lépcsőjeként HA ezt MÉG NEM TETTED MEG az előző évben, fel kell regisztrálnod az EASE oldalára majd ezt követően a játékra. A regisztráció során szükség lesz személyes adataidra, majd a játékra történő regisztráláshoz a játékkal/karaktereddel/frakciókkal stb. kapcsolatos adataidra. Minden regisztrációról kaptok visszaigazoló e-mailt.
  • FIGYELEM! Miután regisztráltatok a játékra, és rákattintottatok a “Küldés” gombra, ne várjátok hogy az oldal frissíteni fog! Fel fog ugrani egy ablak, hogy sikeresen regisztráltál a játékra! Ezután már megtalálható a regisztrációd az “Akik már jelentkeztek..” oldalon!
  • Kérjük figyelmesen töltsétek ki a regisztrációs lapokat, mert azt utóbb módosítani nem lehet (újra kell regisztrálnod ha valamit elrontottál).
  • Mobiltelefonról nem lehetséges a regisztráció!

jelentkezem!

JÁTÉK DÍJA, FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

Foglaló: 3000 Ft, amelyet május 14-ig el kell utalnod! (Tehát összefoglalva: utalással rendezed a foglaló díjat, majd a meghatározott dátumig a fennmaradó összeget elutalod, vagy a helyszínen rendezed.) A foglalói díjat visszatéríteni nem tudjuk!

6. – S.T.A.L.K.E.R. MARATON regisztrációs díjai 3 részre oszlanak:

Után utalással 2018. júnis 4-ig tudsz fizetni!

S.T.A.L.K.E.R. MARATON 10 napos jegy („Heti”jegy): 22 800 Ft
S.T.A.L.K.E.R. MARATON Napijegy: 4800 Ft (minimum 2 nap esetén)

Helyszíni fizetés esetén:

S.T.A.L.K.E.R. MARATON 10 napos jegy („Heti”jegy): 28 000 Ft
S.T.A.L.K.E.R. MARATON Napijegy: 5500 Ft 

Napijegy:

1 nap (24 óra) 1000-től, 1000-ig tart, minden megkezdet napért egész jegyet kell fizetni!

A beléptetéshez, regisztrációhoz hozd magaddal: személyi igazolvány, regisztrációs díj, leadandó fegyver(ek), leadandó egyéb dolgok (étel, ital, stb.)

A beléptetéshez érkezz időben! Senkire nem fogunk várni! Ha a kapu bezár, valószínűleg csak órák múlva fog újra kinyitni!

Kérünk benneteket hogy az oldalunkon található szabályzatot, játékmenetet, egyéb leírásokat még egyszer figyelmesen olvassátok el!

Még egyszer felhívnánk a figyelmetek arra, hogy utalással ???-ig tudtok fizetni! Ezután már csak a helyszínen tudtok belépőt venni a rendezvényre!

Szükséges ekkor már látnunk hogy hány fővel számolhatunk, egyáltalán összegyűlik-e az a létszám amellyel biztosan megrendezésre kerülhet a játék. Kérjük ezt vegyétek figyelembe!

Az utalás közleményébe kérlek írd bele: Nicknév és Stalker Maraton 2018. (Ha pólót és/vagy felvarrót rendelsz, kérjük még írd utána: póló/felvarró.)

Ha bármi probléma merül fel, valamit nem értetek, vagy további kérdéseitek vannak e-mailben szívesen válaszolunk rá: stalker.as300@gmail.com

A határidőket tartsátok szem előtt!!!

A számlaszám:

  • Egri Airsoft Sportegyesület
  • Unicredit bank
  • 10918001-00000078-56770006

AMIT A RÉSZVÉTELI DÍJ TARTALMAZ

  • terület bérlése
  • járművek költségei
  • pirotechnika
  • 4db meleg étkezési utalvány
  • napi 2 liter ivóvíz
  • napi 1 liter víz tisztálkodáshoz
  • zuhanyzás lehetősége (vizesblokkban tábori körülmények között)
  • hölgyek számára külön mellékhelység és minden napos tisztálkodási lehetőség lesz biztosítva
    (vizesblokkban tábori körülmények között)
  • BBOne Hunter 0.25, 0.20
  • BAR üzemeltetése
  • 1db S.T.A.L.K.E.R. energiaital, 1db S.T.A.L.K.E.R. nagy konzerv, 1db S.T.A.L.K.E.R. kis konzerv
  • elektronikai eszközök töltése, csak saját felelősségre! (akkumulátorok, rádió, telefon stb.)
  • egyéb szervezői költségek

S.T.A.L.K.E.R. 2018. PÓLÓ

A nagy sikerre való tekintettel idén is lesz lehetőség S.T.A.L.K.E.R. MARATON póló vásárlására, amelyet a regisztráció során tudtok megrendelni (méretet és darabszámot is kiválasztani), az árát utalással elküldeni. Ha a regisztráció után döntesz úgy hogy mégis szeretnél pólót, akkor 2018. ???-ig meg tudod még rendelni, és elutalni érte az árát. Ha külön rendeled a pólót erről kérlek küldj egy e-mail a stalker.as300@gmail.com e-mail címre, majd utalásnál a közleménybe kérjük írd bele: Stalker Maraton 2018 póló.

A póló ára: 3200 Ft

Stalker Maraton felvarró 900 Ft

AMIRE A JÁTÉKON SZÁMÍTANI LEHET

  • Szigorú biztonságtechnikai szabályok – amik majd a játék elején is elhangzanak.
  • Nagyon szigorúan vett szemvédelem – amíg a rendezvény területén tartózkodsz, a szemvédelmet biztosítanod kell (ha alszol, ha eszel, stb., MINDIG)!
  • Nincs olyan hogy „off-game”! – A játék kezdetével minden percben játékban vagy – ha alszol, ha eszel, ha épp a bokor alján guggolsz… Nincs szünet!
  • Pirotechnikai eszközök használata – sokszor hallhatsz, durranást-csörgést-zörgést, azonban csak a megfelelően „kiképzett” személyek használhatják/kezelhetik ezeket az eszközöket!
  • Fizikai és szellemi igénybevétel – lehet hogy olyan eseményekbe csöppensz aminek következménye lehet hogy órákon keresztül gyalogolnod kell (akár 3-4 óra hossza), erdőben, hegyen- völgyön keresztül, vagy éppen csendben megbújnod valahol. Nem biztos hogy akkor jutsz majd ételhez, italhoz amikor megéhezel, megszomjazol. NAGYON FONTOS azonban, hogy mindenki annyit vállaljon be amennyit elbír! (Nem kell feszegetni a határokat!!! Szőlőcukor és víz mindig legyen nálad, a szervezők ezt ellenőrözni fogják!)
  • Felszerelés – Rengeteg olyan helyszín lesz a területen amit csak megfelelő védőfelszerelésben tudsz megközelíteni, a védőfelszerelés elengedhetetlen része pedig a gázmaszk. A gázmaszknak airsoft játékoknak megfelelően átalakítottnak kell lennie (cserélt lencsék)! A mindennapi ruházatod és felszerelésed legyen balesetmentes! Mialatt készíted vedd figyelembe, hogy éjszakai játékrésznél mindenféle szörnyek vethetik rád magukat, esetleg ijedtedben másoknak miként rohanhatsz neki.
  • Órákig tartó kitörések – Előfordulhat hogy egy-egy kitörés 3-4 órán keresztül is tarthat.
  • Mindennapi higiéné – a szervezők maximálisan igyekeznek biztosítani az eszközöket ahhoz hogy a mindennapi alap higiénés szükségleteket el tudd látni. Azonban előfordulhat, hogy nem tudsz minden nap lezuhanyozni. (Hölgyek ez alól kivételt képeznek, nekik minden napra biztosítva lesznek ezek az eszközök.)
  • Játékélmény maximális biztosítása – a főszervező és csapata mindent megtesz annak érdekében hogy a sztori amibe belecsöppensz minél jobban átélhető legyen, hogy ne egy airsoft játékosnak érezd magad, hanem egy szereplőnek. Ennek érdekében különböző típusú játéktechnikai eszközöket vetnek be, amiket tarts tiszteletben, ne tekintsd természetesnek hogy ott vannak!
  • Gépjárművek – amikhez úgy közelíts és úgy bánj velük mintha a sajátjaid lennének, és amiket csak az arra kijelölt személyek használhatnak, mozgathatnak.
  • Fegyverhasználat – de nem darálás. Játékmenettől függően, szerepednek megfelelően fogod használni a fegyveredet (az is előfordulhat hogy csak 1x-2x fogsz lövést leadni).
  • Fair play – Itt nincsenek terminátorok. Akit eltalálnak az megadja a találatot, és vérmérsékletétől függően eljátssza annak hatását. Nincs „anyázás”, nincs szitkozódás. Becsületesség, és játékot élvező szereplők vannak. Előfordulhatnak azonban a játékon olyan személyek és lények, akik olyan tulajdonságokkal, esetleg felszereléssel rendelkeznek, amelynek a hatására nem áll meg 1-2 találattól. Hidd el, hogy az a személy vagy lény tudja hogy mennyit bír és hogyan kell reagálnia helyzetekre, ne kezdj el patáliát csapni, mert nem tudtad megállítani.
  • Szerepjáték – amennyi személyenként belefér. Lehet hogy találkozni fogsz olyan emberrel aki habzó szájjal üvölt majd veled csak úgy, mert ezt kívánja a szerepe – ne vedd magadra! Vedd figyelembe hogy sok LARP elemmel vannak felszerelve a játékok.
  • Átlátható és könnyen megérthető medik-rendszer – nem fogsz senkit látni narancssárga sapkában bandázni/rohangálni. Kijelölt medikek/felcserek segítenek a játék alatt ha találatot kaptál, majd sérülésednek megfelelően kell játszanod a szereped (pl. lábtalálat esetén sántítasz/húzod a lábad, stb.).
  • Saját gépjárművek – Az autóval érkezők gépjárművei a játéktól elzárt területen lesznek, a játék egész ideje alatt nem megközelíthetőek.

Amit mindenképpen hozz magaddal

  • bakancs
  • sátor, sátorlap, ponyva, hálózsák, polifoam (és egyéb, számodra szükséges fektetőeszközök)
  • amiből-amivel eszel/iszol – legyen nálad csajka, bögre, evőeszközök!
  • szemeteszsák
  • megfelelő ruházat (esőre, hidegre, melegre)
  • védőfelszerelések (szemvédelem, arcvédelem stb.)
  • gázálarc (airsoft használatra átalakított, ezeket teszteljük a beléptetéskor)
  • akkumulátor, pótakkumulátorok (ehhez töltő, kábelek stb.)
  • rádió (ehhez töltő, kábelek, stb.)
  • a rendezvény idejére elegendő étel
  • ivóvíz
  • szőlőcukor, izotóniás ital, energiaszelet
  • kullancs- és szúnyogriasztó, kullancskiszedő csipesz
  • alap elsősegély csomag (ragtapasz, fertőtlenítőszer)
  • számodra szükséges egészségügyi felszerelés (esetlegesen fájdalomcsillapító, görcsoldó, allergia gyógyszer, egyéb szükséges gyógyszerek, mozgásszervi problémáid esetén pl. bokaszorító, stb.)
  • higiéniai felszerelés (szappan, tusfürdő, WC-papír, kézfertőtlenítő gél, fogkefe stb.)

A 2018 MARATON BELÉPTETÉSI RENDJE

S.T.A.L.K.E.R. MARATON 2018
Helyszín: Hatvan-Nagygombos
Koordináták, pálya bejárata: 47.690989, 19.692241

  • Mielőtt belépsz a területre, a védőszemüveged tedd fel! Miután megérkeztél, ne kezdj el mászkálni és keresgélni a játékosokat vagy szervezőket! Maradj a parkolóban, a szervezők ott végzik majd a beléptetést és az eligazítást!
  • A beléptetéshez, regisztrációhoz hozd magaddal: személyi igazolvány, regisztrációs díj, elutalt regisztrációs díj esetén a banki utalásról szóló igazolást, leadandó fegyver(ek), leadandó egyéb dolgok (étel, ital, stb.)
  • A beléptetéshez érkezz időben! Senkire nem fogunk várni! Ha a kapu bezár, valószínűleg csak órák múlva fog újra kinyitni!
  • Kérünk benneteket hogy az oldalunkon található szabályzatot, játékmenetet, egyéb leírásokat még egyszer figyelmesen olvassátok el!
  1. NAP, CSÜTÖRTÖK
    Nincs beléptetés a Zónába! Kizárólag a szervezők, és segítőik érkeznek a pályamunkálatok és építkezések végett.
  2. NAP, PÉNTEK
    Érkezés 700-től, regisztráció 1000-ig. Eligazítás kezdete: 1030. SENKI NE KÉSSEN, 1000-kor zárjuk a kapukat!
  3. NAP, SZOMBAT
    Be- és kiléptetés, regisztráció: 900-1000 között.
  4. NAP, VASÁRNAP
    Be- és kiléptetés, regisztráció: 900-1000 között.
  5. NAP, HÉTFŐ
    Nincs beléptetés, mert MINDEN HIVATAL ZÁRVA TART! (Tehát ezen a napon nem lehet érkezni a Zónába!) Kiléptetés: 1000-1100 között.
  6. NAP, KEDD
    Nincs beléptetés, mert MINDEN HIVATAL ZÁRVA TART! (Ezen a napon nincs ki- és beléptetés!)
  7. NAP, SZERDA
    Be- és kiléptetés, regisztráció: 900-1000 között.
  8. NAP, CSÜTÖRTÖK
    Be- és kiléptetés, regisztráció: 900-1000 között.
  9. NAP, PÉNTEK
    Be- és kiléptetés, regisztráció: 900-1000 között.
  10. NAP, SZOMBAT
    Be- és kiléptetés, regisztráció: 900-1000 között.
  11. NAP, VASÁRNAP
    Nincs beléptetés, csak kivonás! 1000-től megkezdődik a kivonás a Zónából!

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

  • Az eligazítást követően azonnal játékba kerülsz! Előfordulhat, hogy felmálházva a táborhelyedhez közelítve keveredsz majd konfliktusba.
  • Az eligazítást követően az elsődleges feladatod az életben maradás, és a táborhelyed megfelelő kialakítása.
  • Ezután a frakciódnak megfelelően hajtod végre a feladatidat a Zónában.
  • Érdemes beszerezni a rendezvény alatt használatos okmányaidat, útlevelet! (Amennyiben kaptál ilyet az előző rendezvények alkalmával, HOZD EL MAGADDAL!). Stalkereknek hasznos ha van munkaszerződésük (munkavállalói engedély) is a megbízóiktól, így esetleg könnyebben kikeveredhetnek a Katonaság ellenőrzése alól. Esetleg.
  • A Zónában kihelyezésre kerül a BAR környékén egy hirdetőtábla, melyeken küldetéseket, híreket, árakat (egészségügyi ellátás, BAR és fegyvermester árai), és hasznos információkat kaphattok. Legyetek naprakészek, nézzétek át minden nap!
  • Kapni fogtok egy egészségügyi kártyát, melyen a Doktonrő, Sámán, Medikek vezetni fogják a sérüléseiteket. Minél többször ér sérülés, annál több lesz a gyógyulási időtök.
  • Fosztogatás esetén csak a szervezők vehetik el tőled fizikailag a fegyvert. Egyéb esetben a frakció amely kifosztott világosan jelezni fogja hogy „elvette” a fegyveredet. Ebben az esetben irány a fegyvermester, akitől újra meg kell majd vásárolnod azt.
  • A katonaság részéről kemény ellenőrzésekre készüljetek. Sajnos a Zóna nem tudja azt biztosítani hogy néhányuk ne legyen korrupt… Viszont ellenőrizni fogják hogy ha át akartok kelni a Vörös Zónába, hogy van-e nálatok elegendő mennyiségű folyadék és élelem. Amennyiben ez nem lesz meg, a módszereikkel elérik hogy ezek nélkül ne kelj útnak…
  • Egyszerre nem veheted meg az összes ételt amit leadtál a játék elején a BAR-nak!
  • A Zónába kihelyezett figyelmeztető táblákat az egész rendezvény alatt vegyétek komolyan (robbanásveszély, sugárzó terület, szörnyaktivitás stb.)!
  • Számoljatok minden nap azzal, hogy „kitörések” várhatóak a Zónában. Ezek a (remélhetőleg) nyugalmas órák arra szolgálnak hogy pihenjetek, egyetek, igyatok, tisztálkodjatok. Éljetek ezzel!
  • A játék egész ideje alatt tessék figyelmet fordítani magatokra, és a környezetetekre! Csak annyit vállalj amennyit elbírsz, szemetet ne hagyj magad után sehol!
  • A játék alatt szükséged lesz vízre. A kihelyezett lajtos kocsikat ne piszkáld, kérd a BAR, Sidorovich vagy a Doktornő segítségét ha vízre van szükséged!
  • A játékhoz a BB-t a szervezők biztosítják (BB 0,20/0,25)! Ha valaki mégis saját BB-ből szeretné kivitelezni a játékot, azt kommunikálja le a szervezőkkel! A Zónában csakis a szervezők által biztosított BB-vel lehet üzletelni, azokat továbbadni. Mások, és a saját játékélményedet rontod azzal ha az otthonról hozott BB-vel kezdesz üzletelni.
  • Éjszakai játékrészekre is készüljetek! Elemlámpa legyen mindenkinél!
  • Lesznek szálláshelyek a stalkereknek amit bérelhetnek 150-900 RU/nap (őrzött), egyébként saját maguknak kell kialakítaniuk szálláshelyeiket, sátraikban vagy ponyvákkal! A civil sátrak felállítása csak akkor lehetséges ha azt tudod álcázni, sátorlappal, álcahálóval, vagy más módon! (sötétszínű civilsátrak azok mehetnek álcázás nélkül ) A sátor táboroknak külön lesz kijelölt helyük csak a kijelölt helyen lehet sátrat építeni! Ponyvákat és katonai sátrakat is fogunk használni, de ezek nem jutnak mindenkinek!
  • A többi frakció a saját HQ-ján alszik, épületet nem tudunk biztosítani. Mindenki hozzon sátrat!
  • Ivóvíz és mosdó használat csak a kijelölt helyeken lesz elérhető! Mindenkinek lesz lehetősége ezeket használni ellenőrzött körülmények közt. A vízzel minden esetben spóroljatok!
  • A pályán áram alatt lehetnek elektromos kábelek, kérünk mindenkit, hogy semmi esetre se piszkálja azokat, konnektorokat, kapcsolókat, más egyéb fogyasztókat!
  • Tüzet csak a kijelölt helyeken lehet rakni! Épületben szigorúan TILOS!
  • Az épületekben mindenki fokozott figyelemmel közlekedjen! Mivel az épületek többsége romos, nézz a lábad elé – a lehulló törmelékdarabokban nagyot lehet esni. Kérünk mindenkit hogy fokozott figyelemmel legyen környezetére!
  • A pályákon található tárgyak: asztalok, székek, ágyak, stb. nem mozgathatóak és semmiképpen nem használható tűzrakáshoz (sajnos volt rá példa)!
  • Lesz 2 nap a rendezvény alatt (kedd, szerda), amikor a hivatalok zárva lesznek! Ezek egyfajta pihenőnapok. Használjátok ki! Lehet mászkálni, és folyik a játék tovább, azonban a Doktornő, a BAR, Sidorovich nem lesz úgy elérhető ahogy a többi napokon. Lesz azonban ünneplés, esküvő, születésnap stb. És még ki tudja…

BIZTONSÁGTECHNIKAI SZABÁLYOK

 

  • A játékban mindenki SAJÁT FELELŐSSÉGére vesz részt, a szervezőket semmilyen felelősség nem terheli! 
  • A játék egész ideje alatt a MASZ 2015 szabályzata lesz érvényben, plusz speciális szabályzati kiegészítés! Kérjük mindenki figyelmesen olvassa el!
  • SZEMVÉDELEM – Mindig, minden körülmények között kötelező! Evésnél, alvásnál, illemhely látogatásnál, tisztálkodásnál is, amíg a rendezvény területén tartózkodsz legyen rajtad! Kérünk mindenkit hogy ne csak 1db szemüveggel jöjjön el játszani, esetleg alváshoz egy kényelmesebb, fejpántos megoldás javasolt. Már a beléptetésnél mindenkin legyen szemvédelem (mielőtt belépsz a területre, gondoskodj a szemvédelemről!)!

A szervezők kizárják azt játékost, aki nem tartja be megfelelően a szemvédelem szabályait! 

  • A további VÉDŐFELSZERELÉSEK használatát rád bízzuk. Azonban mindenféleképpen ajánlott: arcvédő, kesztyű, sisak, könyök- és térdvédő, bakancs. 
  • FPS LIMIT – Csak és kizárólag 399 FPS ALATTI fegyverek vehetnek részt a játékban! Azonban erősen ajánlatos ennél is alacsonyabb fps számú fegyvereket használni. Különböző lényekkel és szörnyekkel találkozhatsz a pályán akik megfelelően el lesznek maszkírozva, azonban így arcvédőt nem tudnak felvenni. A tapasztalat azt sugallja hogy az emberek 90%-a úgy megijed ezektől a lényektől hogy szinte ész nélkül, vaktában kezd el lövöldözni, ezért elkerülhetetlen a fejtalálat, azonban már 380 fps körüli fegyverek is komoly sérüléseket tudnak okozni. Kérjük a játék előtt gondold át és mérlegeld milyen fegyvereket hozol magaddal! Természetesen a DMR és Sniper fegyverek ez alól kivételek, azonban éjszaka ezek nem játszanak!
  • KERÜLJÜK A FEJTALÁLATOT! Ha lehet a fegyvered csövét ne tartsd mellkas magasságnál feljebb. Próbáljatok célzott lövéseket leadni! Ez nem a „sokat lövős”, „lövök amikor csak tudok” típusú játék!
  • ÉJSZAKAI játékrésznél TORKOLATTŰZ imitálása kötelező! (Villantás vagy tracer vagy lámpa) Éjszaka csak egyes lövés engedélyezett!
  • PIROTECHNIKAI ESZKÖZÖK – A szervezők által ellenőrzött füstgránát épületen kívül használható. Minden más pirotechnikai eszköz használata szigorúan tilos! Azonban előfordulhat hogy ilyesmivel találkozol a pályán – hozzányúlni, hatástalanítani, összeszedni szigorúan tilos! Csak az arra kijelölt/kiképzett személyek használhatják vagy hatástalaníthatják ezeket!
  • KÉSELÉS CSAK GUMIKÉSSEL! – Minden olyan eszközt be kell mutatnod a szervezőknek amivel a játék során élni szeretnél! Gumikésedet csakis fej alatti területen érvényesítheted!
  • Elemlámpa használata kötelező – Még nappal is! Rengeteg olyan hely van (bunkerek, alagsorok) ahol szükséged lehet elemlámpára. És természetesen éjszaka kötelező használni! Ha olyan terepen mész amit nem ismersz, ne hidd hogy Superman vagy! Kapcsold fel a lámpát, nézz körül, kerüljük a balesetveszélyes helyzeteket!
  • TETŐRE mászni, PÁLYÁTÓL ELZÁRT területe menni szigorúan TILOS!
  • Szeszes ital vagy bármely más tudatmódosító szer fogyasztása/használata szigorúan TILOS!
  • CSAK ANNYIT VÁLLALJ AMENNYIT ELBÍRSZ! Egyikünk sincs gépből, mindenkinek szüksége van pihenésre, ételre, vízre. Szőlőcukor és víz mindig legyen nálad! Rosszullét vagy baleset esetén a szervezőket azonnal értesíteni kell! A pályán igyekszünk az ilyen esetekben minimális ellátást biztosítani, azonban elsősegély csomag legyen mindenkinél! Súlyosnak megítélt helyzetekben azonnal értesíteni kell a mentőket (104), majd a szervezőket! Senki ne vegye félvállról az egészségét, soha nem vigyázhatunk rá eléggé! 

AZOK A JÁTÉKOSOK AKIK NEM TESZNEK ELEGET A BIZTONSÁGTECHNIKAI SZABÁLYOKNAK KIZÁRJÁK MAGUKAT A JÁTÉKBÓL! A SZERVEZŐKNEK JOGUKBAN ÁLL, AZONNAL KIVONNI ŐKET A TERÜLETRŐL!

ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

  • A játékhoz a BB-t a szervezők biztosítják (BB One Hunter 0,20/0,25)! Ha valaki mégis saját BB-ből szeretné kivitelezni a játékot, azt kommunikálja le a szervezőkkel! A Zónában csakis a szervezők által biztosított BB-vel lehet üzletelni, azokat továbbadni. A tracer BB-t is a szervezők biztosítják. Táranként max. 50 db BB-t lehet tárazni, rakaszokba pedig 300 darabot.
  • A szervezők által biztosított BB-ből bárhol tárazhattok!
  • Lesznek szálláshelyek a stalkereknek amit bérelhetnek 150-900 RU/nap (őrzött), egyébként saját maguknak kell kialakítaniuk szálláshelyeiket, sátraikban vagy ponyvákkal! A civil sátrak felállítása csak akkor lehetséges ha azt tudod álcázni, sátorlappal, álcahálóval, vagy más módon! (sötétszínű civilsátrak azok mehetnek álcázás nélkül ) A sátor táboroknak külön lesz kijelölt helyük csak a kijelölt helyen lehet sátrat építeni! Ponyvákat és katonai sátrakat is fogunk használni, de ezek nem jutnak mindenkinek!
  • A többi frakció a saját HQ-ján alszik, azonban épületet nem tudunk biztosítani
  • Ivóvíz és mosdó használat csak a kijelölt helyeken lesz elérhető! Mindenkinek lesz lehetősége ezeket használni ellenőrzött körülmények közt. A vízzel minden esetben spóroljatok!
  • A pályán áram alatt lehetnek elektromos kábelek, kérünk mindenkit, hogy semmi esetre se piszkálja azokat, konnektorokat, kapcsolókat, más egyéb fogyasztókat!
  • Tüzet csak a kijelölt helyeken lehet rakni! Épületben szigorúan TILOS!
  • Az épületekben mindenki fokozott figyelemmel közlekedjen! Mivel az épületek többsége romos, nézz a lábad elé – a lehulló törmelékdarabokban nagyot lehet esni. Kérünk mindenkit hogy fokozott figyelemmel legyen környezetére!
  • A pályákon található tárgyak: asztalok, székek, ágyak, stb. nem mozgathatóak és semmiképpen nem használható tűzrakáshoz (sajnos volt rá példa)! Zóna szabályai: a területen található bútorokat, játéktechnikai eszközöket (járművek, képek, fóliák, ajtólapok stb.) rendeltetésüknek megfelelően kezeld, azokon visszafordíthatatlan folyamatot ne hajts végre (pl. belőlük való tűzrakás, kocsikerék kivágása stb).
  • Szelektív hulladékgyűjtés :
          • PET palack/alumínium doboz (összetaposva, összepréselve!)
          • Konzervdoboz (MINDEN esetben KIÉGETVE! Nem szeretnénk rágcsálókat a területen…)
          • Kommunális hulladék
          • Elemek, elhasznált akkumulátorok, CO patronok (FOTÓK KELLENEK!)
          • Hulladékfelelősök – ehhez szintén frakciókon belül ki kell jelölnötök felelősöket, akik gondoskodnak arról hogy a táborotok helyén megfelelően zajlik a szelektív hulladékgyűjtés, és hogy kisebb-nagyobb szemeteiteket ne hagyjátok szerteszét.
  • Tábortűz gyújtása – ehhez frakciókon belül kell kijelölnötök mindig más és más felelősöket, akik életben tartják a tüzet, hogy aztán konzervjeiteket megfelelően ki tudjátok égetni
  • Dohányzás csak a kijelölt helyen! A cigarettacsikkjeiteket semmiféleképpen ne dobáljátok szét! Erre készüljetek már az érkezésetek előtt, gyártsatok cigarettacsikk tartót, melyben gyűjtitek azokat.
  • Higiénia – maximálisan igyekszünk biztosítani az eszközöket ahhoz hogy a mindennapi alap higiénés szükségleteket el tudd látni. Azonban előfordulhat, hogy nem tudsz minden nap lezuhanyozni. (Hölgyek ez alól kivételt képeznek, nekik minden napra biztosítva lesznek ezek az eszközök.) Ettől függetlenül 2 naponta kötelező lesz mosdani, amelyet kiosztott higiéniai kártyákon fogunk ellenőrizni!
  • Elektronikai eszközeidet tudod majd tölteni a szervezők által biztosított áramforrásból, azonban ezt csak saját felelősségre vállalhatod! Ezekhez hozd magaddal a szükséges eszközöket (töltő, kábelek, stb.), mert ezeket nem biztosítják a szervezők!
  • A szervezők által biztosított 5 literes vagy esetleg kisebb-nagyobb gallonokat, palackokat amelyekben vizet kaptok mosdáshoz, vagy fogyasztásra, olyan állapotban kell visszaszolgáltatnod ahogyan azt megkaptad. Ne vágd szét, ne csinálj belőle tányért, poharat, mert akkor a rendezvény folyamán csökken ezeknek a száma, így csökken az általunk szolgáltatott víz mennyisége is. Ezeket felszámozva, személyre szabottan kapjátok majd, így vissza tudjuk követni ki mennyit vitt el, és hogy az visszakerült-e a szervezőkhöz.
  • Az előző rendezvényeken kapott okmányokat (útlevél) mindenképpen hozd magaddal! Akik most először jönnek az általunk rendezett S.T.A.L.K.E.R. rendezvényre, azokra ez a pont nem vonatkozik.
  • Talált tárgyakat minden esetben a szervezőknek adjátok le, és náluk érdeklődjetek ha elvesztettetek valamit!
  • Ha eltalálnak, akkor a találatnak és a vérmérsékletednek megfelelően eljátszod a sérülést. Ha nem jelzed megfelelően a találatot, akkor elképzelhető, hogy tovább lőnek majd, tehát találat után, ha van rá módod, akkor feküdj vagy ülj le!
  • Kötszerrel való bekötözés: 1 tekerccsel, a sérülés helyén. Ha tudod, akkor magadat bekötözheted, de ekkor csak stabilizálod a sérülést. Amíg nincs bekötve a sérülésed addig harcképtelen vagy!
  • 2x tudod magadat bekötözni, a 3. találat után a teljes felépülésedhez mindenképp kórházi/orvosi/sámáni ellátásra szorulsz, és míg meg nem kapod valamelyiket, addig harcképtelen vagy!
  • Ha a sérült játékost 60 percen belül nem látják el, az „kivérzik”! Ekkor kómába eshet, de amíg ez be nem következik bármilyen módon kérhet segítséget!
  • A mozgásképtelen sérült játékos marad ott, ahol van. Megvárja, amíg érte mennek, és el nem szállítják őt valamilyen módon. Kivételt képezhetnek különleges időjárási és játéktechnikai esetek. (A játékos biztonsága az első!)
  • Nincs emlékezet vesztés addig, amíg az doki/sámán mást nem mond.
  • Egy-egy sérülés után ajánlatos mediket, a dokit vagy a sámánt felkeresned, mert lehet hogy van számodra egy adag infúziójuk, tablettájuk, krémjük stb. amivel állapotodon azonnal segíteni tudnak.
  • Narancs sapkádat hagyd otthon, ez nem az a játék ahol szükséged lesz rá. És nem is szeretnénk narancs sapkába kóborló „halottakkal” találkozni (ez egy LARP rendezvény, itt nem halsz meg amíg egy arra kijelölt személy azt nem mondja. Itt nincs visszaállókra történő mászkálás).
  • A késelés gyógyítható, ugyanaz a menete mint a találatnak. (Késelni csak gumikéssel lehet!)
  • A részletes találati és sebesülési szabályzatok a medikeknél, dokinál és a sámánnál lesznek! Ha valamiben nem vagy biztos, keresd fel valamelyiküket! Amúgy is jól jársz, mert kigyógyítanak az éppen aktuális bajodból.
  • A fejlövés karcolásnak számít! Ha valakinek nem lenne egyértelmű, csak azért hogy kerüljük a fejtalálatokat! Senki ne célozzon fejre!
  • Robbanásból, szörnytámadásból nem tudsz újra azonnal harcképes lenni!

A motozás a következőképpen történhet:
„Hello! Most meg foglak motozni, kérlek működj együtt!”
a) „Rendben, csak tessék, motozzatok meg!”
a.1) A motozás vége = nincs semmi, „Köszönjük az együttműködést, további szép napot!”
a.2) A motozás vége = megtalált tárgyak elkobzása, gyanúsított őrizetbe vétele, jelentés a HQ felé.
a.3) A gyanúsított megpróbál elmenekülni, utána szaladunk, megpróbáljuk elfogni. Ha nem áll meg 2 határozott felszólítás, és az ezt követő levegőbe leadott figyelmeztető lövés után sem, akkor lelőjük, majd lejelentjük a HQ-nak, valamint orvosi ellátásban részesítjük (nem kötelező, csak akkor ha parancsba adták)

Amennyiben a motozott személynek kínossá válik az átvizsgálás, azonnal jelezze határozottan, játékon kívül, hogy függesszék fel a motozást és inkább kiad minden rejtegetett holmit!

  1. b) – Ne motozzon engem senki, inkább együtt működöm!
    Ez esetben közöljük vele, hogy a motozást megtörténtnek tekintjük, így köteles minden rejtegetett felszerelést/eszközt kiadni, nem menekülhet el és 100%-osan együtt kell működnie.
    1) Nincs nála semmi. „Köszönjük az együttműködést, további szép napot!”
    b.2) Kiadott veszélyes tárgyak elkobzása, gyanúsított őrizetbe vétele, jelentés a HQ felé
    Intim testrészekhez semmit sem rejtünk el és ott nem is keresünk/motozunk!

Fosztogatás menete:
Felszólítás a megadásra:
a.) Megadom magam, ne lőjetek! (Utána motozás szabálya)
b.) Megpróbál ellenállni, lelövitek, ha sikerül. (Utána motozás szabálya)

Csak a játékban szereplő tárgyak vehetők el!
– Pénz “RU”
– Címkézett tárgyak
– BB ( Ha sajátjával játszik, akkor nem veheted el tőle!)

  • Rablás/fosztogatás esetén is juthatsz lőszerhez! Azonos kaliber esetén tied lehet a nála lévő lőszer, de csak annyi amennyi a birtokában van!
  • A fosztogatók ellen kötelesek feljelentést tenni a kifosztott személyek!
  • A fosztogatók és rablók ellen keményen fellépés várható a katonaság részéről. A fogdán 1 órával kezdenek a foglyok. Szabadulásuk után kötelesek minden felszerelésüket leadni a “hivatalba”, majd ezek után 0-val fojtatják a játékot. (Nem biztos, hogy megéri a fosztogatás, nagyot lehet vele bukni!)

Ha valakire körözést adnak ki, akkor az nem évül el, csak ha visszavonja a feljelentő személy!

A ZÓNÁBAN

A TÖRTÉNET

A S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat eseményei:

2012-ben egy Lövész (Strelok) becenevű stalker megfejti az Agyperzselő, egy hatalmas, az emberi agy elpusztítására képes adóberendezés rejtélyét, és kikapcsolja azt. A stalkerek tömegesen
indulnak a Zóna középpontjába; egyesek a legendás képződmény-aranybányát, mások pedig nem kevesebbet, mint magát Kívánságteljesítőt keresik.

Több évvel a csernobili katasztrófa után a Zónában több, a szovjet állam által kezdeményezett titkos kutatási projekt vette kezdetét. Különféle létesítmények épültek, vagy elhagyatott katonai bázisok,
a csernobili erőmű 4-es reaktorjában és a Szarkofágon belül. Ezek a kísérletek elsősorban az elme különféle aspektusait kutatták, többek között például az extraszenzoriális percepciót, és szándékoztak megalkotni valamilyen formában egy összegyűjtött emberi tudatot. Ez volt a „Collective Consciousness” („Kollektív Tudat”) projekt.
Sidorovich, a helyi kormány megbízott kerül a Zóna felügyeletének élére. Fő feladatai, hogy tárgyalásokat folytasson a katonaság és a szolgálat között, tudósok munkáját segítse, ellenőrizze.

FRAKCIÓK

A stalkerek (más néven ’’Loner-ek’’) külön csoportot alkotnak, egyedül fedezik fel a Zónát. Nem tartoznak más frakciókba és semlegesek a többi felé. Busás pénzkeresési lehetőség miatt jönnek a Zónába. Általában egyedül bolyonganak vagy teljesítik a rájuk bízott feladatokat, azonban néha kisebb csoportokba verődnek.
Dresscode: Felszerelésük kötelező darabja a hátizsák, kapucnis kabát, pulóver. Kerülik a terepmintát, bár vannak kivételek.

Sorozott katonák az ukrán hadseregből, a Zóna határait védik. Korlátozott képességekkel bírnak, de az egyik alegységük, a katonai stalkerek, speciális feladatokat is el tudnak látni. Néhányan hajlandók üzletelni a stalkerekkel. Készleteik bizonyos időközönként töltődnek. A kormány küldöttje, Sidorovich bérezi őket.
Dresscode: Orosz katonai minták, és hozzá tartozó mellények. Ha lehet legyen minél inkább oroszosabb, de természetesen nem gond ha más mintákkal bíró felszerelésed van, de akkor az legyen egységes.

A Zsoldosok frakciója egy a Zonában tevékenykedő elit magánhadsereg akiknek a bázisát és konkrét ügyfeleit
a legszigorúbb titoktartás övezi…
A Zsoldosok hidegvérű profik, akik felajánlják katonai szolgálataikat azoknak akik megtudják ezt fizetni. Olyan ex-kommandósok,kiugrott specialista ügynökök, elit testőrcégek volt alkalmazottai, esetleg profi gerillák akik pénzre méghozzá nem kevés pénzre váltották “szakképesítésüket”.Tagjaikat szigorúan megválogatják, mind mentálisan mind fizikálisan megterhelik már a felvételi procedúra során is, a feladatok amelyeket ezeken a “szintfelmérőkön” teljesíteni kell sokakat eltántorítanak mert még a tapasztalt profiknak is nehézséget jelentenek. Kitűnő fizikai és mentális kondíciójuknak hála, és azoknak az egyedi képzéseknek amit a Zónán kívüli világ harcterein szereztek a Zsoldosok szinte mindenféle fegyveres ellenállást le tudnak győzni, de legalább is meg tudnak törni, bevetve vagy az óvatos taktikázást, vagy a precíz katonai műveleteket és a drága és minőségi felszerelésüket. Egyetlen hátrányuk a harcban, hogy nem ismerik a Zónát olyan szinten mint a Loner-ek….
Tőlük távol áll a fanatizmus, ők pénzért teszik amit tesznek, és a szerződéseiket mindig betartják hiszen megbízóik a legtöbbször befolyásos és gazdag emberek esetleg vállalatok… A kuncsaftokkal ezért mindig előzékenyek, főleg ha van elég pénzük, hiszen ha elterjed a híre, hogy megbízhatatlanok, akkor ugyan ki alkalmazná őket utána, az egyéb következményekről mér nem is beszélve…
Az viszont hogy a munkát hogyan végzik el az már változó és csoportja ill. embere válogatja – lehet, hogy mindenkit halomra ölnek, és hullahegyeket hagynak maguk után- , de az is, hogy csak 1-2 zavarodott és kábult ellenfél meg egy eltűnt tárgy/artifact mutatja,hogy ott jártak, de nem hal meg senki….
Dresscode: katonai ruházat, sisak, maszk (gázmaszk) 2 fegyver
Mentális és fizikai szintfelmérés! (pl.: sárban kúszni, miközben üvöltöznek veled)

Egy militarizált csoport, akik szigorú fegyelemben, szabályok szerint élnek a Zónában. Elsődleges feladatuk a világ megvédése a fertőzött területektől, továbbá megpróbálják megakadályozni a kereskedelmet a külvilággal. Állítólag minden általuk talált relikviát átadnak a tudósoknak. Gyakran szerveznek rajtaütéseket a Zónában élő mutánsokon. A stalkereknek is hajlandóak segíteni problémáik megoldásában. A frakció tagjai már régóta ádáz háborút vívnak a Freedommal. A stalkerek csatlakozhatnak hozzájuk.

Dresscode:fekete ruházat, ajánlott a fekete taktikai mellénnyel.

Azok az anarchisták és fenegyerekek, akik azért harcolnak, hogy a Zónában bárki szabadon közlekedhessen. Szerintük nem szabad eltitkolni az emberek elől a Zónával kapcsolatos információkat, és az állam nem tekintheti magáénak az itt talált relikviákat, képződményeket.
Háborúban állnak a Duty-val. A stalkerek csatlakozhatnak hozzájuk. Készleteik szűkösek.
Dresscode: full BW-német-flecktarn-pontterep (ki hogyan ismeri) terepminta.

Egy rablókból és gyilkosokból álló szervezetlen csoport. Vándorló stalkereket fognak el és fosztanak ki. Szinte minden más frakcióval ellenséges viszonyban vannak. Fegyverarzenáljuk javarészt a szovjet korszakból származó fegyverek és egyéb polgári fegyverekből áll. Készleteik nagyon szűkösek.
Dresscode
: Civil ruha, semmilyen mellény ne legyen, helyette szimatszatyor vagy bármi hasonló. Nincs hátizsák, a rabláshoz kötelező a maszk használata /fekete kendő vagy bármi ami elrejti az arcukat!

Feladatuk, tevékenységi körük:

  • Elsődleges feladatuk a Zónában található lények vadászata
  • A Lonereknek segítenek
  • Nem kutatnak céltalanul
  • Általában a stalker falu körül “ólálkodnak”

A Zóna természetét, viselkedését figyelik és kutatják. A stalkerek jó üzleteket tudnak velük kötni, ugyanis örömmel vásárolnak tőlük relikviákat mindenféle külön közvetítő nélkül is. Mobil laborjuk Yantarban található.
Dresscode: A fehér színű orvosi köpeny, alatta civil ruházat.

A stalkerek egy rejtélyes, ismeretlen frakciója. Egy földön kívülről származó kristály létezésében, a Monolitban (más néven Wish Granter) hisznek. A legtöbb stalker megveti és elmebetegnek tekinti a csoport tagjait, akik minden tőlük telhető módon megpróbálják megakadályozni a bejutást a Zóna központjába, ahol állítólag a Monolit megtalálható, ugyanis attól tartanak, hogy a stalkereknek rossz szándékaik vannak a kristállyal kapcsolatban. Minden más frakcióval ellenségesen viselkednek. Felszerelésüknek köszönhetően jóval többet bírnak mint az emberek.
Dresscode: exoskeleton, sisak, maszk (gázmaszk)

Ezek a lények minden élőlényre rátámadnak, amit csak meglátnak.
Elég, ha megérintenek bárkit, már azzal is súlyos sérüléseket okoznak. Egy-egy találattól nem biztos hogy elfekszenek.
Dresscode: Ha nem tudod, akkor ne ide jelentkezz. (Ha mindenképpen szeretnéd kipróbálni, azt e-mailben jelezd a szervezők felé: stalker.as300@gmail.com)

Kérünk mindenkit, hogy ha összeállította felszerelését, ruházatát, e-mailben küldjön egy képet magáról a stalker.as300@gmail.com e-mail címre! Ne a játékon érjen meglepetés hogy nem megfelelő a viseleted!

FŐBB KARAKTEREK A ZÓNÁBAN

A kormány megbízottja. Egy vérbeli szemétláda, aki pokolian jó üzletember. Nem szereti a markából kiadni a pénzt, azonban ha sikerül megbízást szerezned tőle, vagy megfelelő portékát eladásra kínálni neki, nagy pénzeket hajlandó áldozni. A vodka elengedhetetlen részét képezi a tárgyalásainak. Emellett tárgyalásokat folytat a katonaság és a szolgálat között, segíti a tudósok munkáját. A Zóna egész felügyelete az ő fennhatósága alatt van. Nem árt jóban lenni vele, kedveli az egyenes beszédet és a tiszteletteljes kommunikációt.
Sidorovich testőrei, az ikrek. Jobb elkerülni őket, belekötnek még az élő fába is. Ha egy mód van rá a közelükben ne csapj a közelükben balhét, mert egy szempillantás alatt véget vetnek az életednek. Néha egy kis vodkával vagy napraforgómaggal megszelídíthetőek, mindenestre légy nagyon tisztelettudó velük. Akár még Sidorovichal való üzletkötésedet is megakadályozhatják. Azonban ha jó passzban kapod el őket, akár még küldetéseket is kaphatsz tőlük.
A Zóna kocsmárosa. Általában higgadt természetű, bárkit szívesen lát, akár alkudozni is lehet vele, azonban elvágja a torkodat ha megpróbálod átverni. Rengeteget tud a Zónáról, a Zóna titkairól. Szeret történeteket mesélni a Zónáról, a Zóna lényeiről. Remekül főz, vodkát bármikor szívesen vásárol, igaz van hogy a túlzott vodkafogyasztás beleszól a főzőtudományába… Kisebb-nagyobb küldetéseket kaphatsz tőle, egész szép summákat fizet érte.
A szerelő. Mindent képes megjavítani ami egy kicsit hasonlít egy fegyverre, és bármiből képes fegyvert csinálni. Minden összegyűjtött alkatrészt és kacatot megvásárol a Zónában lévőktől. Imádja a vodkát, vodkáért cserébe szinte bármit megtesz. Azonban az ideje 60%-ában részeg, a másik 40%-ában pedig alszik. Mindenféle fegyvert árusít, így tőle lehet majd fegyvert venni ha már elég pénzt (vagy vodkát) gyűjtöttél össze rá.
A Zóna mindenese. Talicskájával fütyörészve járja a Zónát. Nála szinte mindent lehet kapni, igazi kis bazáros. Minden frakcióval jó viszonyt ápol. Kisebb-nagyobb küldetéseket is kaphatsz olykor-olykor tőle.

Svetlana a Zóna hivatalos orvosa, Sidorovichal együtt érkezett a Zónába. Megbízható módszereivel, célzottan tud minden fajta sérülést vagy betegséget gyógyítani. Összedolgozik a tudósokkal, és bárkivel aki segíteni akarja munkáját. Kisebb-nagyobb küldetéseket kaphatsz tőle. Feltételezései szerint a Zóna tele van gyógyszerekkel, eszközökkel a gyógyításhoz, csupán fel kell őket kutatni.

Gyakran besegít Sidorovich papírmunkáiba is. Nem dolgozik ingyen és rendkívül hangulatember

Rendkívül jól ismeri a Zónát, rengeteg információt szerezhetsz tőle. Állítólag minden sérülésből ki tud gyógyítani nagyon rövid idő alatt. Gyógynövények, kövek, fák kérgei, snork maradványok, emberi maradványok, minden érdekli ami élt és mozgott, azt állítja hogy ezekből kotyvasztja főzeteit, krémjeit, gyógyszereit. Szórakoztató karakter, néha a stalkerek szeretnek mellécsapódni. Természetesen nem gyógyít ingyen, de kisebb-nagyobb küldetésekre tőle is lehet számítani.
Folyamatos kísérletek folytatnak embereken, gyógyszereket fejlesztenek, azonban legfontosabb kutatások a biológiai mutációk felderítése, megállítása, visszafordítása vagy fokozása. Alapszintű elsősegélyben tudnak részesíteni, természetesen pénzért, de jobban szeretnek olyan üzletek kötni amelyben nagyobb hasznuk van: mutáns állatok, rovarok, emberek begyűjtéséért rengeteg pénzt fizetnek.
Ex-stalker, Ukrán Nemzetbiztonsági hivatal ügynöke. A hivatal küldi be a Zónába, hogy bizonyos rejtélyes eltűnések után kutasson. Jó kapcsolatot ápol a katonasággal és a szolgálattal is, a stalkereknek kisebb-nagyobb küldetéseket ad. Azonban vigyázni kell vele, rendkívül gyanakvó és bizalmatlan. Kiismerhetetlennek tűnik, ám aki megbízhatóan teljesít nála, azzal nem hálátlan.
A Monolith frakció testi lelki vezetőjének nevezi magát. Vajon mi mindenre képes, hogy megőrizze ,,Szent földje ártatlanságát”?
Egy műszaki zseni, igazi fegyvermester. Éjjel-nappal a Zónát járja, nagyon ritkán látni huzamosabb ideig egy helyben. Stalkerek csapódnak mellé, küldetéseket ad ki. Becsületes ember, mindenkivel jó viszonyt ápol, kivéve Kardánnal. Riválisoknak tekintik egymást, ezért ha lehet elkerüli őt, meg Kardán által összerakott vagy javított fegyvereket.
Talán az egyik legkorruptabb ember az a Zónában. Hangulatember, ha jó kedve van mázlid van, ha nincsen akkor mindegy mit csinálsz, esetleg rengeteg pénzért cserébe nem vesz el tőled mindent, és nem zár fogdába. Nem sok küldetésre számíthatsz tőle, inkább a pénzedre utazik, mint hogy ő fizessen bármiért is.

jelentkezés

Információk

HELYSZÍN:HATVAN-NAGYGOMBOS

IDŐPONT:2018.07.06 – 15.

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

  • A jelentkezés előtt kérjük, figyelmesen olvasd el és értelmezd a játékkiírást!

    • A játékra minden 18. életévét betöltött személy jelentkezhet. 18 év alatt szülői írásos engedély szükséges a regisztrációhoz és a játékon való részvételhez is! Minimum betöltendő életkor: 16 év.

    • Kérjük, a regisztráció során valós személyi adatokat adj meg, esetleges betegségeidet/allergiáidat ne titkold el a szervezők elől! A személyes adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki!

    • Kérjük, csak abban az esetben jelentkezz a játékra, ha biztosan el is jössz! Idén korán elindul a regisztráltatás, így mindenki időben el tudja intézni, hogy szabadok legyenek a napjai a játék idejére. Azonban ha felregisztráltál, de mégsem tudsz részt venni a rendezvényen, ezt mindenképpen jelezd a szervezők felé!

    • Kérjük, vedd figyelembe, hogy az előre elutalt összeget nem tudjuk visszatéríteni, ha valaki mégis távol maradni kényszerül.

    • A szervezőknek minden joguk meg van ahhoz, hogy a nem megfelelően, etikátlanul viselkedő játékosokat kizárják a játékból. Ebben az esetben a befizetett összeg szintén nem kerül visszatérítésre. Tehát még egyszer kérjük, hogy a szabályokat, játékkiírást figyelmesen olvasd el!

    • FIGYELEM! Miután jelentkeztetek a játékra, és rákattintottatok a “Küldés” gombra, ne várjátok, hogy az oldal frissíteni fog! Fel fog ugrani egy ablak, hogy sikeresen jelentkeztél a játékra! Ezután már megtalálható a regisztrációd az “Akik már jelentkeztek..” oldalon!

    • Mobiltelefonról nem lehetséges a jelentkezés!

Jelentkezés határideje ???

Foglaló: 3000 Ft, amelyet május 14-ig el kell utalnod! (Tehát összefoglalva: utalással rendezed a foglaló díjat, majd a meghatározott dátumig a fennmaradó összeget elutalod, vagy a helyszínen rendezed.) A foglalói díjat visszatéríteni nem tudjuk!

6. – S.T.A.L.K.E.R. MARATON regisztrációs díjai 3 részre oszlanak:

Után utalással 2018. júnis 4-ig tudsz fizetni!

  • S.T.A.L.K.E.R. MARATON 10 napos jegy („Heti”jegy): 22 800 Ft
  • S.T.A.L.K.E.R. MARATON Napijegy: 4800 Ft (minimum 2 nap esetén)

Helyszíni fizetés esetén:

  • S.T.A.L.K.E.R. MARATON 10 napos jegy („Heti”jegy): 28 000 Ft
  • S.T.A.L.K.E.R. MARATON Napijegy: 5500 Ft 

Napijegy:

1 nap (24 óra) 1000-től, 1000-ig tart, minden megkezdet napért egész jegyet kell fizetni!

    Póló: 3800 Ft

    Felvarró: 1100 Ft

    jelentkezem!